Wednesday, 5 September 2012

RETI MALU BILA KENA TAHAN OLEH POLIS...MASA TUNJUK BONTOT HANG LUPA DUNIA ????


Oo pandai pulak ko tutup muka, kenapa malu ke? ingat orang tak kenal sangat la dengan muko seposen ko tu. Oo masa ko tunjuk punggung kat gambar PM dengan bii dia ko tak fikir apa2 ke? Nama saja sekolah tinggi tapi bangang berlapis2. Buat malu keluarga je ko nih!!! Tu la yang ko pi ikut segala suruhan sigay tua tu kenapa? Ko ni ada otak tapi akai takdop....memang patut la ko kena tahan polis...


Hepi sangatlah masa ko dok tunjuk bontot ko kat gambar PM kan?? Kau lupa ke peribahasa dulu2 "sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke lokap" Kenapa tak mintak tolong rakan2 seperjuangan ko masa ko buat kerja gile tu?? Takpun pi la mintak tokong dengan Mat Sabun?? Apapun pesanan aku kat ko...kalau diri kite kerdil jangan la dok berangan nak jadi gergasi dan buat kerja yang tak sepatutnya dibuat oleh seorang manusia yang masih jadi pelajar dan mengharapkan belas ihsan ibupa untuk menyara ko!!! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive