Sunday 30 September 2012

DAPig & NGO BANTAH DI RAPID PENGERANG BUKANNYA PENDUDUK ???



Teringat himpunan Hijau, Teringat Dalang mereka iaitu DaPig...Itu pasal ler Cina2 
Ramai. Sepatutnya, Malaysiakini letak tajuk DaPig & NGO bantah di Pengerang, bukannya letak tajuk Penduduk,NGO berhimpun bantah Rapid di Penegrang !!!

Bila gangster china menjadi ketua , ini jadinya.Yang ramai orang luar...bukan penduduk tempatan pun. Ingat orang Johor jangan mudah tertipu oleh musuh ISLAM, walaupun PAS ada di situ itu mereka hanya pak turut DAPig saja.

Yang jelas kenapa penyokong DAP dan warga (cina) Singapura mendominasi pehimpunan tersebut. Kelihatan PAS dan PKR juga sedikit NGO hanya sebagai tempelan sahaja ! Apakah ada gangguan dari warga Singapura untuk memberi sokongan kepada pemimpin DAP bagi mengambialih Malaysia ????

Sikit2 demo nampak sangat pakatan haram ni semakin terdesak. Orang Johor banyak lagi benda yNG nak dibuat dan bukannya berdemo bodoh macam ni!!!..Kesian Melayu Pas jadi macam kayu....

Sumber : majalahreviewmalaysia



2 comments:

  1. kalau benar ada warga singapura turut serta apakah kerajaan masih berdiam diri, bertindaklah sebelum cacing naik kemata,sepatutnya haramkan terus dari mamasuki malaysia,

    selagi malaysia tidak bertindak tegas mereka akan terus menjadi batu api kepada rakyat malaysia,

    ReplyDelete
  2. aku nak tengok apa ulasan menteri amaran berkaitan dengan warga singapurayang dikatakan terbabit sama dengan perhimpunan tersebut???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive