Sunday 30 September 2012

'APA KATA KALAU PAKATAN MEMERINTAH ?? TIDAK ADA NEGARA ISLAM,TIDAK ADA BUDAYA AL-QURAN ??? PENDIDIKAN SECARA LIBERAL ??? CALON PM SARAT DENGAN MASALAH MORAL ???




"Apa akan jadi kalau Pakatan Rakyat memerintah? Tidak ada negara Islam, tidak ada budaya al-Quran. Surau dan masjid akan mati. Anak kita akan dididik secara liberal. Calon Perdana Menteri yang mempunyai masalah moral dan bolehkah dibayangkan kalau parasit-parasit (Pas) dipilih jadi menteri?

Pas hanya mengikut apa sahaja kemahuan dua parti tersebut walaupun terpaksa menggadaikan Islam termasuk bersekongkol dalam hal akidah dan semua yang melibatkan kepentingan umat Islam.

Umat Islam seharusnya menolak fahaman pluralisme termasuk yang diamalkan seorang pemimpin pembangkang kerana ia mengeliru penganut agama Islam.

Fahaman pluralisme adalah strategi licik pihak Yahudi untuk memastikan umat agama itu berpecah-belah dan lemah sekali gus membolehkan mereka memperkotak-katikkan orang Islam.






"Budaya seks rambang, homoseksual, lesbian dan sebagainya akan dihalalkan. Pasal sekarang sudah ada orang yang minta perkara itu disemak semula. Bila dibantah katanya akan hilang kemanusiaan. Kita akan hilang agama, tidak ada lagi (pemerintahan mengikut) al-Quran dan hadis, bertambah konsep mengiyakan,"


Dan....inikah gambaran sebenar jika pembangkang dapat memerintah Malaysia??? Sanggupkah kita melihat generasi akan datang mengamalkan budaya sedemikain ??? Tapi syukur sangat2 sebab foto2 diatas bukannya kita dapat lihat di negara yang tercinta ini..Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive