Sunday 30 September 2012

BANGKAI ULAR LA PULAK !!! NI MESTI TUDUH UMNO YANG LAKUKAN ???

Kurang 24 jam sebelum perhimpunan menentang projek petrokimia di Johor, seorang penganjur menemui sebuah beg plastik berisi bangkai ular di depan rumahnya.

Bangkai yang kepalanya hampir terputus itu ditemui diletakkan bersama risalah yang mengajak orang ramai menyertai perhimpunan itu di Pengerang esok.

Bendahari gabungan NGO Pengerang Chua Peng Sia berkata, timbalan setiausaha kumpulan itu Goh Wan Ting ketika menjumpai beg itu tetapi tidak berani membukanya.



Goh kemudiannya menghubungi seorang lagi anggota jawatankuasa r Hong Thian Hwa untuk membantu meneliti kandungan beg itu.

"Goh hanya beritahu saya beg itu lembut dan lembab ketika disentuh.

"Apabila saya buka beg itu, ada ular sawa dan beberapa keping risalah perhimpunan," katanya.


PT
Tak lain tak bukan dituduhnya umno la yang lakukan semua ni. Apa saja perkara yang dilakukan kepada puak2 pembangkang mesti umno lah pelakunya. Taktik lama la pembangkang.. kalau yer pun nak gunalah otak dan idea yang bernas sikit. Barulah rakyat percaya.Ni tidak ada ke guna ular...lawak2 puak2 PR nih. Tapi yang percaya cerita ni hanya penganut PR saja terutama manusia Pas yang dari dulu, kini dan selamanya bengong !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive