Wednesday 26 September 2012

DULU APEK,SEKARANG INDIA PULAK MENJADI SEBAHAGIAN MANUSIA MENGHINA ALLAH SWT DAN RASULULLAH SAW !!!


Apabila undang-undang sedia ada dipinda menjadi “lembut”dan terlalu mengambil hati untuk kepentingan undi semasa pilihanraya, apabila penguatkuasaan menjadi longgar, apabila penghakiman asyik kalah disebabkan Pendakwaraya lembik dan apabila Menteri Amaran lebih mengutamakan “Public Relation” dan bergaya seperti artis dengan peminat, maka inilah jadinya. 


Penghinaan demi penghinaan terhadap Allah dan Nabi Muhammad SAW dibuat secara terbuka, terang-terangan tanpa sebarang perasaan takut kepada undang-undang.

Gambar di atas sudah tersebar luas di laman sosial Facebook. Diharap pihak Polis Di Raja Malaysia dan SKMM hendaklah menyiasat secara terperinci dan membawa anak muda di atas ke muka pengadilan. Sampai bila Umat Islam ingin dicerca. Apakah perlu menunggu sehingga berlaku pertumpahan darah barulah tindakan drastik akan diambil?

PT
Harap sangat pihak berwajib mengambil tindakan yang sepatutnya terhadap mahkluk ini. Jangan dibiarkan ia berlaku berulang kali dan dengan sewenang2nya manusia yang tidak berakal ini menghina agama Islam yang indah ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive