Wednesday, 26 September 2012

HINA ISLAM !!! MOHON MAAF DAN RUMAH GOPINATH DISERANG

Dikhabarkan rumah budak India yang menghina agama Islam itu telah diserang semalam. Mujurlah pihak polis pantas datang dan angkut pun dia untuk disoal siasat kerana menimbulkan ketegangan agama.

Dalam isu-isu perkauman dan agama di negara Malaysia seolah-olah senipis kulit bawang. Contoh kes budak India ini sudah cukup membuktikan semua rakyat di negara harus hormati sensitiviti agama dan kaum yang lain di Malaysia ini.




Dari makluman bahawa rumah budak keling yang hina Islam dalam Fesbuk tu dah diserang oleh 'pihak tertentu' semalam..

Kalau tengok gambar yang dikirimkan kepada gua, pintu pagar rumah mamat tu terkopak dan kereta yang ada didepan rumah tu pun teruk dirosakkan..

Tak tahu lagi macam mana keadaan budak keling tu sekarang, tapi khabarnya Polis sampai awal ke rumah budak keling tu selepas 'amukan' pihak terbabit dilaporkan..



Dan Polis dikatakan dah ambil budak tu untuk disiasat atas kesalahan menghina umat Islam dan juga menimbulkan ketegangan diantara agama..

Sebelum ni, budak keling tu mendakwa laman Fesbuk dia telah diHACK dan posting menghina Islam tu bukan dia yang buat.. Tapi setelah diselidik, kafir keling tu memang sejak awal lagi suka cari pasal..

Korang cuba baca apa yang keling celaka tu kata dalam printscreen di bawah ni.. Memang keling ni kuat menipu beb.., dan memang patut dia diajar!!



Diharap apa yang terjadi ni boleh dijadikan pengajaran kepada kafir-kafir yang lain di Malaysia.. Jangan ingat umat Islam akan berdiam diri bila agamanya dihina..

Jangan ingat umat Islam lemah bila berpecah kerana fahaman politik.. Aku yakin umat Islam di negara ni akan bersatu bila sampai masanya!! Tunggu dan lihat saja!!!


Sumber : MPP online

1 comment:

  1. Saya tak beragama (Atheist), Cuba tengok gambar ini

    http://www.theonion.com/articles/no-one-murdered-because-of-this-image,29553/?ref=auto

    Banyak orang dah tengok gambar ni, tapi takda pulak sapa-sapa nak panggil orang atau agama lain benda kasar, bantah, ataupun nak bunuh/bantai orang. Apasal orang Islam je macam ni? Sorry jika tersingung perasaan, cuma nak tahu sahaja.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive