Friday 28 September 2012

BIAR BETUL !!! PEMUDA PAS DITANGKAP KHALWAT ???


Guru kencing berdiri, murid kencing berlari. Itulah ungkapan yang sesuai digambarkan kepada pemuda Unit Amal PAS Pulau Pinang apabila ditangkap dan dipukul oleh sekumpulan penduduk setempat di Taman Pauh pukul 4.00 pagi semalam yang baru sahaja lepas beromen dengan perempuan Indon. 



Itu bukanlah yang pertama terjadi, rupanya dah banyak kali berlaku. Pemuda PAS tersebut telah menjadikan rumah budak perempuan Indon macam rumah sendiri. Bila dah bebas keluar masuk, maknanya bebas jugalah nak buat apa saja termasuk berzina. Baru semalam mamat ni dapat ditangkap. Pandai-pandai tupai melompat, ke tanah jua jatuhnya. Itulah kau dah sedap meratah badan budak Indon, sekarang badan kau pulak kena ratah dengan orang kampung. Apa rasa sakit ke sedap?.

Kereta yang digunakan oleh pemuda itu terpampang muka Nik Aziz dan pelekat PKR. Pada hematnya bila orang nampak gambar Nik Aziz, orang akan beranggapan beliau seorang mulia dan maksum. Dia lupa yang gambar Nik Aziz dan pelekat PKR tidak menjanjikan apa-apa kalau perangai sendiri macam setan dan berkiblatkan nafsu.


Bukan ke ahli Unit Amal PAS terkenal sebagai orang yang mulia dan celik agama. Tapi masih sanggup buat perkara yang tak senonoh. Kenapa agaknya?. Adakah belum habis menuntut dengan tok guru? Atau berkhalwat dan berzina adalah salah satu pra syarat yang ditetapkan dalam PAS untuk menjadi mulia dan maksum?.

Sumber :  http://malaysia-instinct.blogspot.com/2012/09/pemuda-unit-amal-pas-ditangkap-khalwat.html 


PT
Nik Aziz dah tengok dan tilik bahawa mana-mana ahli Pas tak bersalah dan akan di ampunkan oleh Allah.

1 comment:

  1. kenape buat cerite aib?.. awak kenal tak islam wahai saudaraku sang blogger.. mati tu bile2 jerr tak elok sebar aib org.. dah tu sahihnye belum tentu,.. jom kite insaf wahai saudaraku kite kembali ikut sirotolmustakim

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive