Thursday 15 November 2012

SELAMBA MENGAKUI BERKHALWAT DENGAN ISTERI ORANG ???

PUTRAJAYA – Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Seri Dr. Hasan Abdul Rahman yang ditangkap berkhalwat bersama seorang jururawat berstatus isteri orang diarah membayar denda RM3,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam setelah dia mengaku bersalah atas pertuduhan tersebut.

Hasan telah didakwa berkhalwat dengan seorang pegawai wanita di kementerian sama (yang bergelar isteri orang ), Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, 36, di sebuah bilik Hotel Pullman di sini pada pukul 2.18 pagi semalam.Wan Syarifah pula didenda sebanyak RM2,900 selepas kedua mereka mengaku salah atas tuduhan itu.

Hasan yang berstatus duda kelihatan tenang sepanjang prosiding, manakala Wan Syarifah nampak muram serta sesekali menundukkan kepala sewaktu berada di dalam kandang tertuduh.

Sekiranya gagal menjelaskan denda, Hasan akan berdepan hukuman penjara 3 bulan manakala pasangannya boleh dipenjara selama 30 hari.

Terdahulu, Hasan yang tidak diwakili peguam merayu agar hanya dikenakan hukuman denda kerana telah insaf malah mereka bercadang bagi berkahwin setelah proses perceraian pasangannya selesai.

“Saya bertanggungjawab ke atas kesalahan dan belajar daripada kesilapan. Saya berharap diberi peluang serta saya merancang untuk bernikah selepas kes perceraian (Wan Syarifah) selesai,”

Perkara itu turut diakui oleh Wan Syarifah sewaktu mengemukakan rayuan. - Sumber


PT
Aku tak hairanlah kalau jururawat yang kena tangkap berkhalwat..sebab sudah banyak kes yang membabitkan jururawat ni. Apa lagi berstatus isteri orang, kalau isteri orang 'makan' pula curi-curi punyalah... Dari dulu hingga sekarang banyak kes khalwat adalah dikalangan jururawat dan ditambah masih isteri orang. Apa punya celaka perangai jururawat ni.Sanggup menduakan suami sendiri dan sanggup pula menadah 'kemaluan' untuk di sondol jantan keparat.... apapun 'betina' sebegini Allah akan membalas secara tunai atas apa yang dia lakukan pada suaminya.....mintak-mintak jauhkanlah perkara sebegini kepada kaum keluarga kita... 

2 comments:

  1. amboi mulut,tak semua yg jururawat jahat,silap2 engkau pun dua kali lima.

    ReplyDelete
  2. Memang la tak semua, tapi sapa yg makan cili dia la yg rasa pedasnya...paham2 je la ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive