Wednesday, 7 November 2012

SELAMBA MANOHARA TUNJUK PAYU DARANYA.....





Manohara yang namanya melonjak naik seperti roket ini nampaknya tidak segan silu untuk menunjukkan buah dadanya kepada umum.

dari gambar yang kita boleh lihat , jelas sekali Manohara seakan-akan sengaja menunduk supaya para wartawan boleh mengambil gambar manohara seksi dengan menampakan separuh daripada buah dadanya. Adakah ini salah satu taktik Manora untuk meraih glamour. bukan ke dia dah glamour di Indonesia dan Malaysia. adakah ini caranya Manohara untuk mengekalkan keglamouranya?

Walau apapun, dia dah tunjuk so kita tengok je la.. seperti kata orang muda, rezeki dah depan mata…

kalau Daisy tunduk, korang nak tengok tak?

kenapa Manohara macam nak bukak baju ek?

tapi gambar yang diatas tue bukan asli tapi telah diedit oleh pihak yang tidak bertanggungjawab,,tapi dibawah ini adalah gambar yang asli tanpa diedit dan yang sebenar bukanlah seksi sangat pun tapi boleh tahan aje...



Sumber : matkilaupenang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive