Thursday 15 November 2012

OSTAZAH ABBIEY DIUSUNG OLEH LEBAI PAS ???



Kesian Abby Abadi....teruk kena fitnah sejak masuk PAS....Bunyi ayatnya macam hendak menagih simpati betapa jahatnya manusia lain melihat 'penghijrahannya' dari sudut negetif.

Abby yang tengah glamour diusung dari pentas ke pentas ceramah seluruh negara oleh PAS sebenarnya tidak perlu melenting sangat dalam bab ini.

Tiada ada siapa yang boleh mempertikaikan kalau dia kini sudah bertudung dan mahu jadi wanita solehah.

Kalau Abby hendak tahu apa yang buat sesetengah orang termasuk rakan artisnya jelak ialah gelagatnya yang dikatakan 'over' sejak masuk parti itu.

Ini termasuklah dakwaannya bahawa artis yang bertudung susah cari makan di negara ini.

Juga sindirannya pada wanita yang tidak bertudung seolah dia seorang 'ustazah' veteran. Sambungannya tekan di sini

PT
Ada banyak cara untuk mendalami agama..Kewajipan mendalami agama ini sebenarnya jatuh kepada tiap orang Islam…Tetapi..untuk belajar agama tak semestinya masuk parti PAS dan kutuk kawan-kawan artis …jika ramai orang yang baru berhijrah tidak faham tentang ini, sudah tentulah nanti ia akan menjadi satu fenomena dan ikutan…dan dilihat agak glamor dan stail bila belajar agama dengan puak PAS…Kesesatan Abby paling nyata ialah beliau samakan masuk parti PAS seperti sudah layak masuk syurga, termasuk dalam ‘list’ di akhirat yang akan dipersoalkan Tuhan?, menghina artis2 lain dan macam2 lagi merepek dan sesatnya bercakap yg boleh rosakkan Aqidah.

Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renung-renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive