Saturday 17 November 2012

VIDEO !!! DARI PARTI MANA YB NI ??? HARAM JADAH BETUL....

Pasti ramai yang dah dengar video dan solat hajat supaya UMNO/BN hancur oleh para ulamak Pas di dalam Stadium Sultan Mohd Ke lV. Sebagai kesinabungan dari video oleh ulamak Pas.Di bawah ini pulak kita sama-sama dengar video sumpah seranah oleh manusia dari parti Pkr. Betul2 hebat dua buah parti pembangkang ni. Pas dengan doa menjahamkan sesama Islam manakala Pkr pulak memaki hamun sumpah seranah kepada orang Islam. Betul Allah Maha Adil..kerana telah menyatukan dua buah parti yang terdiri daripada para pemimpin dan ulamak yang menggunakan hukum sendiri dan bukannya dari Al-Quran dan Hadis sebagai panduan....

Sudah lama tidak menjenguk di minaq-jinggo.fotopages tetiba terjumpa foto dan video yang diberi nama oleh admin sebagai YB 'Celaka haram Jadah'. Pelik sungguh sebab tidak pernah pulak selama PT hidup ni YB diberi nama sedemikian rupa. Rasa ingin tahu maka search la you tube...bila dah dengar maka patut sangatlah di labelkan nama sebegitu rupa untuk si YB ni. Mungkin video ni para pembaca sudah lihat dan dengar tetapi sebagai pengajaran kepada kita.

Kenapa si mamat ni tidak meniru cara Obama berkempen yang tiada maki hamun. Sedangkan si Presiden Amerika tu bukan beragama Islam?? Di sepanjang kempen tidak melakukan serangan peribadi, tidak mengingatkan rakyat agar mengenang jasa-jasa mereka sebelum ini, sebaliknya mengajak rakyat bersama memacu negara dengan perasaan kasih sayang terutamanya dengan keluarga sendiri, isteri sendiri serta menerangkan secara terperinci dasar-dasar mereka.


1 comment:

  1. Macam ni pun blh jadi wakil rakyat alamt nak melingkup la malaysia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive