Saturday 10 November 2012

KES NURUL !!! ZULKIFLI NORDIN AKAN BUAT ANWAR DAN ANAKNYA TERKEJUT BEROK ???


Semalam, Nurul Izzah, menerusi notis yang dikeluarkan peguam bela dan peguam cara Mohamed Hanipa & Associates, menuntut Utusan Malaysia memohon maaf dalam masa 48 jam berhubung penyiaran artikel berkenaan isu kebebasan beragama dalam kalangan orang Melayu yang disifatkan beliau sebagai fitnah.


Peguam Nurul Izzah memberitahu pemberita bahawa saman terhadap akhbar Utusan Malaysia, Berita Harian dan beberapa blog akan tetap diteruskan kerana memutarbelitkan kenyataan beliau dalam sebuah forum minggu lalu.

Ini pula kenyataan Naib Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Zulkifli Noordin menyatakan kesediaannya untuk menyediakan peguam kepada Utusan Malaysia jika disaman oleh Nurul Izzah.

“Saya baru berbincang dengan peguam kanan untuk mempertahankan Utusan Malaysia jika disaman.

“Saya bersedia jadi peguam untuk Utusan Malaysia tanpa bayaran ... dan saya nak beritahu Anwar, Nurul Izzah, kamu akan terkejut beruk siapa yang akan pertahankan Utusan Malaysia,”
katanya dalam forum anjuran Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) itu.

Tambahnya lagi, tindakan yang dibuatnya itu bukan hanya semata-mata mempertahankan media tersebut, sebaliknya bertujuan menyelamatkan dan mempertahankan masyarakat Melayu dan Islam kerana akhbar itu tegasnya menjadi lidah rasmi perjuangan mempertahankan Islam.



4 comments:

  1. InsyaAllah Allah akan beri balasan di dunia. Kami alu2kan bala kanser mulut.

    ReplyDelete
  2. kita tunggu dan lihat...Allah Maha Berkuasa

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Zul, u earn my highest respect!!

    ReplyDelete
  4. Salah sorg yg mngtahui siapa sbnr manusia anwar...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive