Friday 16 November 2012

SUAMI DI MEKAH TAPI USTAZAH INI RELA DI 'KERJAKAN' LEKAKI LAIN ???

Dia seorang ustazah bertudung labuh yang berkelulusan dalam bidang agama dari sebuah universiti di Timur Tengah, sebelum ini mengajar di sebuah masjid dan sebuah sekolah rendah di Kota Tinggi, Johor, serta bersuamikan seorang ustaz yang di segani di daerah itu.

Bagaimanapun, di sebalik perwatakan lembut dan alim, ustazah berusia 35 tahun itu sanggup menconteng arang di muka keluarga dan suaminya, apabila ditangkap khalwat bersama seorang duda sebayanya, yang juga bekas rakan sekolahnya dan suami.

Ustazah yang memiliki latar belakang yang kuat berpegang kepada ajaran agama itu memberi alasan kononnya dia tertekan akibat suaminya berpoligami sehingga sanggup menjalinkan hubungan cinta dengan duda terbabit dan lebih mengejutkan, mereka dipercayai pernah beberapa kali terlanjur.

Tembelang ustazah terbabit pecah apabila dia ditangkap khalwat ketika berdua-duaan dengan duda itu baru-baru ini dan mereka dilaporkan mengambil masa hampir setengah jam sebelum membuka pintu rumah kedai yang didiami dengan kedua-duanya dalam keadaan berpakaian lengkap.

Menurut sumber, lebih menyedihkan, ketika kejadian, suami ustazah terbabit berada di Makkah untuk menunaikan haji.

Katanya, sejurus ditangkap berkhalwat, ustazah terbabit menghubungi suaminya untuk memaklumkan kejadian dan terus meminta cerai. Sambungannya tekan di sini


PT
Tudung labuh dan status ustazah bukan mencerminkan perangai sebenar seseorang perempuan di akhir-akhir ini.  Bila sudah menjadi kaldai syaitan inilah jadinya. Tetapi kebanyakan ahli sebuah parti kononnya  memperjuangkan Islam rata-rata penampilan mereka dengan tudung labuh sampai ke pinggang tetapi wallahualam perangai mereka....tak sey komen banyak-banyak nanti pak lebai dioarang marah tak tentu pasal....

3 comments:

  1. cipap dgn biji lama tak kena gesek bro...da gatal sgt tu..

    ReplyDelete
  2. byk gi kerja lain.fikir lea dahulu.susah lea nk bg tau fikir lea sendiri.

    ReplyDelete
  3. byk gi kerja lain.fikir lea dahulu.susah lea nk bg tau fikir lea sendiri.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive