Friday 16 November 2012

BIAR BETUL !!! 300 RIBU PARA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT MEMENUHI STADIUM ???


KOTA BHARU: Stadium Sultan Mohamad Kota Bharu mulai penuh dengan para penyokong Pakatan Rakyat yang menyertai Himpunan Kebangkitan Rakyat.

Himpunan anjuran Pakatan Rakyat ini adalah siri kedua selepas himpunan di Senawang, Seremban awal bulan ini.

Himpunan kali ini diadakan serentak dengan Muktamar tahunan PAS ke 58 yang diadakan di sini.

Dianggarkan pada ketika ini sudah lebih 30,000 berada di padang stadium dan kawasan tempat duduk sementara ribuan lagi sedang masuk ke dalam stadium.


Perhimpunan malam ini juga dibuat bersempena berlangsungnya Muktamar PAS kali ke-58 di Pusat Tarbiyah Islamiyah Kelantan (Putik) yang bermula hari ini hingga Ahad nanti.

Perhimpunan bermula sejak petang tadi apabila pelbagai acara hiburan dan ringan diadakan di perkarangan stadium dan di sekitar bandar Kota Bharu.


PT
Tadi aku nak tergelak pasal pemuda pas malam ni aku nak tergelak pasai laporan haramkah yang melaporkan hampir 30 ribu para penyokongnya memenuhi stadium termasuk lelaki dan perempuan. Aku tak kisah sangat tentang angka tu sebab aku tahu jum;ah sebenar kapasiti stadium Sultan Muhamad Ke IV tu bukan melebihi 30 ribu pun...Tapi yang menjadi tanda tanya ialah pasti para lebai pas meleleh air liur sebab dapat berhimpit-himpit antara para muslimat mereka. Tak pelik sebab apapun telah di halalkan oleh para ulamak mereka....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive