Wednesday 21 November 2012

DEMI GAZA !!! CRISTIANO RONALDO LELONG KASUT EMASNYA,.. UAI PULAK HANTAR JET ???


Konflik Israel dengan Palestin yang berlangsung di Tebing Gaza telah menarik perhatian pemain bola sepak terkenal, Cristiano Ronaldo hingga beliau sanggup melelongkan anugerah paling bermakna dalam karier bola sepak, iaitu Kasut Emas dengan harga mencecah 1.4 juta Euro atau RM 5.5 juta.

Bekas pemain Manchester United yang kini dalam pasukan Real Madrid ini berhasrat menggunakan wang hasil lelongan bagi membantu Palestin membina beberapa buah sekolah yang hancur dibom rejim Zionis Israel.

Anugerah Kasut Emas diterima oleh Cristiano Ronaldo pada tahun 2011 selepas dia berjaya menjadi penjaring gol terbanyak bagi La Liga dengan jumlah sebanyak 40 gol.


Tapi lain pulak dengan seorang ustad Pas tersohor ni...


Bolehkah dia tinggalkan Impreza dan superbike beliau untuk syahid mempertahankan Masjidil Aqsa?!! Apakah yang boleh ustad Pas yang tersohor ni lelong untuk membantu rakyat Palestin di Gaza ???

1 comment:

  1. apa masalah nko ni sebenarnya?? sebelum ko nak hukum UAI atau mana2 ustad di Malaysia ni,ko cuba cermin diri sendiri dulu..ape yang ko buat untuk selamatkan Gaza??

    post2 dlam blog nko ni pun aku tengok dah macam ape2 ntah..banyak cerita gossip itu lah ini lah..mmg ko bleh keje pembaca berita TV3/TV2/TV1..pandai putar belitkan fakta dan cerita..

    ko ni ibarat tin kosong pencebok air basuh berak!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive