Tuesday, 20 November 2012

BIAR BETUL!!! TAKKANLAH UAI PUN BENGONG JUGAK ???




Itu baru rakyat biasa yang jawab. Kalau tentera yang jawab lagi haru dibuatnya. Kata ustaz agama, takkan dia tak tahu sebelum kita hendak suruh orang pergi berjuang, kenapa dia sendiri tidak pergi dahulu? Bolehkah dia tinggalkan Impreza dan superbike beliau untuk syahid mempertahankan Masjidil Aqsa?!! Ni lah dia perangai Ustad Pas ??


4 comments:

  1. Ustaz FULUS beb...
    Nak buat camner....

    ReplyDelete
  2. Dasat tol fitnah manusia skang tu blm lg fitnah dajjal..

    ReplyDelete
  3. bodo je admin ni.impreza n bike?sei lar
    lapsap admin.

    ReplyDelete
  4. Hbs tu pandangan admin pon sme ngan org yg komen tweet ni kew .. Kalau mcm 2 kiranya admin pon skong isriel laknat lha????
    Sme laaa ngan najib kata mgutuk skeras2nya us ngan israel tp buat kerjasama ngan barak obama,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive