Wednesday 7 November 2012

SUNTIKAN G-SPOT JADI KEGILAAN DI USA !!!




Prosedur mudah suntikan G-spot telah mula mendapat populariti kerana menjanjikan peningkatan kepuasan seks wanita dengan melakukan suntikan di kedudukan G-spot.

Dengan kos $ 1,000 dolar (lebih £ 600), satu suntikan Hyaluronan iaitu sejenis kolagen yang disuntik ke kawasan G-spot menyebabkan kawasan G-spot itu membengkak. G-spot yang merupakan Zon nikmat bagi wanita akan lebih mudah dikesan selepas proses pembengkakan ini berlaku.

Walau bagaimanapun, pendapat mengenai prosedur ini terbahagi dua.Walaupun suntikan telah terbukti berjaya, terdapat juga beberapa pihak yang mendakwa suntikan adalah tidak perlu dan bagi sesetengah wanita ianya sia-sia dan menyakitkan.

BatSheva Marcus, pengarah klinikal Pusat Perubatan untuk Seksualiti Wanita di New York, berkata, "bagi sesetengah wanita, ransangan G-spot membuatkan mereka berasa nikmat yang hebat, untuk orang lain tidak begitu,"

"Bagi wanita yang biasanya tidak mendapat ransangan nikmat dari kawasan itu, mereka tidak akan berasa banyak kesan."katanya kepada akhbar New York.

Sumber : yahoo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive