Thursday, 24 May 2012

BIAR BETUL !!! MUZAKARAH - HJ HADI TAK BOLEH, NIK AZIZ BOLEH

Ulasan blogger 'sebelah sana' tentang perbezaan pendapat 2 orang ulamak Pas berkaitan muzakarah dengan Umno.

Aku tak faham betul la PAS ni macamana? Bab nak muzakarah atau takmau muzakarah dengan Umno pun tak boleh nak bersatu. Tak kesian ka kat kami yang kat bawah ni? Mula-mula TG Nik Aziz kata setuju nak muzakarah dengan Umno.

Tak lama lepas tu tiba-tiba TG Hj Hadi pulak kata PAS tak hingin nak muzakarah dengan Umno tapi bersedia nak bermuzakarah dengan NGO.
Kali ni penyokong PAS grassroot mudah sikit kut nak terima, boleh la kalau nak bermuzakarah dengan sapa pun, asal bukan Umno. Tapi jangan bermuzakarah dengan JATI dah la, pelik sangat kalau PAS bermuzakarah dengan JATI tapi rasanya Dr. Hasan Ali pun tak berani nak bermuzakarah dengan PAS.

Semalam TG Nik Aziz pulak kata dia nak muzakarah dengan Umno bukan dengan NGO.


Ni yang parah ni. Kalau dua kenyataan sebelum ni mungkin tak berapa nak jelas sangat dan masih lagi boleh ditakwil tapi kenyataan TG Nik Aziz kali ni dah jadi payah nak takwil.

Yang aku mushkilnya pasai apa boleh jadi macam ni. Tak boleh ka depa dua orang Tok Guru ni seiya sekata?

pT
Hahahaha nak suko weh....ni baru seorang blogger 'sebelah sana' kepeningan sebab seorang kata tak boleh muzakarah dan seorang lagi kata boleh pulak. Macamana la kalau mereka ni perintah Malaysia. Mau la cacamarba seluruh negara dengan karenah 2 orang ulamak nih. Fikir-fikirkanlah!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive