Wednesday 30 May 2012

MENJELANG EURO 2012


EURO 2012

Pemandangan umum Stadium Nasional yang akan digunakan sebagai gelanggang kejohanan Euro 2012. Stadium itu akan menyaksikan perlawanan permukaan, pertemuaan-pertemuan pusingan awl, satu perlawanan suku akhir dan satu perlawanan separuh akhir.

Penjaga gol dan kapten pasukan Sepanyol Iker Casillas (tengah) menurunkan autograf ketika 600 peminatnya menyerbu stadium Schruns, Austria ketika sesi latihan menjelang kejohanan Euro 2012, semalam.

Pemain Denmark bersama anak-anaknya, Cas (kanan) dan Niklas (kiri) ketika sesi latihan di Elsinore, utara Copenhagen, Denmark, semalam.

Seorang anggota krew turun dari pesawat di terminal antarabangsa baru lapangan terbang Kiev ketika majlis perasmian terminal itu semalam. Kiev salah satu daripada empat bandar di Ukraine akan menganjurkan kejohanan Euro 2012. Penganjur bersama ialah Poland.

Kedai bebas cukai terminal antarabangsa baru di lapangan terbang Kiev yang dirasmikan semalam. Ukraine merupakan penganjur bersama kejohanan Euro 2012 yang bermula bulan depan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive