Friday 25 May 2012

BIAR BETUL !!! ANWAR DAKWA UMNO BAGI RM20 KEPADA SAMSENG @ PROVOKASI PR???


KUALA LUMPUR - Tindakan terdesak Umno Barisan Nasional (BN) yang sangggup mengupah anak-anak muda sebagai samseng membuktikan budaya memalukan itu akan berterusan selagi Umno memerintah.

“Dengan upah RM20 kepada samseng-samseng didikan Umno itu membuktikan mereka sanggup mempergunakan anak-anak muda demi politik kotor mereka,” kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketua Umum KEADILAN itu berkata demikian ketika menyampaikan ceramah di hadapan penyokong di perkarangan Flat Pantai Permai, Lembah Pantai malam tadi.

“Apa yang dia boleh buat, dia ada wang. Dia boleh bayar RM20 untuk pemuda jadi seperti itu. (sambil menunjuk ke arah samseng Umno).

“Dia ugut, kalau dia ingat dia nak baling batu, baling telur, dia ingat nak bagi kita lari semua?” soal Anwar disambut jawapan tidak oleh penyokong.

Tambah Anwar, sepatutnya anak muda harus sedar mereka semua hanya diperalatkan Umno.

“Kalau nak jadi pemimpin negara, jadikan anak Cina, India juga seperti anak kamu. Ini anak Najib, anak dia, anak lain anak 1Malaysia. Maka jeritlah kamu dah dapat RM20,” kata beliau.

pT
Betul ke UMNO yang upah atau PR yang sengaja cari samseng kemudian membuat onar supaya nampak UMNO yang bertanggungjawab. Tapi kalau dilihat dari sejarah lama, taktik yang upah2 samseng ni adalah dari manusia yang terlalu tamak untuk menjadi pemerintah negara ini. Maka bermacam2 la terlintas di kepala otak si penipu supaya rakyat dan dunia melihat yang UMNO ni zalim. Ada akal fikir-fikirkanlah!!!

3 comments:

  1. Silap tu...BRIM Rm500 pun boleh bagi kat haramjadah PR tak kan Rm20 kot? Rm2000 kurang2 beb.hahahahahaha...tapi aku rasa tak bg apa pun org buat mcm tu sbb menyampah dan benci Al-Jubori.

    ReplyDelete
  2. bila minda dah dikuasi oleh RM semuamya RM,buka mulut je RM, SEHINGGA ORG KAMPUNG PUN TAU BERSELURUH KALAU SI DIA NI BELUM BUKA MULUT PUN TAU APA NAK CAKAP. MESTI RM !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive