Wednesday 30 May 2012

MEMANG BETUL !!! AMY,MUS,JAMAL ABDILLAH DAN IBNO REZA MASUK UMNO



Wajib baca ulasan blogger 'sebelah sana' bukan main marah lagi bila Amy Search masuk UMNO....

Walaupun aku benci lagu dan artis aku bangga dengan mamat ni walaupun pakai rantai jumpa TG Nik Abdul Aziz.... tapi sekarang dengan tiba-tiba aku meluap dan aku rasa ada something yang mamat ni buat yang pasti dia tak akan ke mana... ramai artis jadi rosak semula setelah cuba untuk baik.. walaupun aku tak doa tapi sikap masuk umno itu adalah kerosakkan yang jelas!! itu pendapat aku! engkau boleh canggah! 



pT
Kita masing2 punya penilaian punya pilihan, apa yang kita fikirkan itulah diri kita, manusia tak mampu mengubah keinginan dan hidup kita, pilihan pada diri kita..yang pasti hidup di bumi ini sekejap saja...buatlah apa yang terbaik menurut Allah bukan menurut kita.Dalam kes ini kena pilih wakil yang hendakan perpaduan dan keamanan.Bukannya wakil yang memisahkan muslim Malaysia seperti PAS yang bersekongkol dengan parti kafir yang ingin memusnahkan Islam di Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive