Thursday 17 May 2012

BIAR BETUL !!! KUCING UNTUK HASILKAN MINYAK PENGASIH

MELAKA: Seseorang aktivis haiwan yang menyiasat mengapa banyak kucing dilaporkan hilang sejak kebelakangan ini menemui pautan menarik berkiatan 'Pengasih' dan pakaian dalam yang telah digunakan sebagai tujuan menggoda.

Persatuan Pencegahan Kekejaman Haiwan (SPCA) sebelum ini menerima laporan banyak kucing di Melaka, telah hilang dari rumah pemiliknya sejak September.

Dalam kes baru-baru ini, seorang wanita berusia 45 tahun di Padang Temu mendapatkan bantuan SPCA selepas kucing Parsi miliknya hilang.

Pengerusi SPCA Melaka, Vincent Low, bersama beberapa orang ahli dan Pegawai publisiti Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah, Tan Joek Kwang melawat pemilik, Christine, untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Selama beberapa hari, beberapa petunjuk membawa Low ke sebuah rumah di pinggir bandar di mana beliau mendapati seorang wanita Indonesia yang hidup dengan puluhan ekor kucing.

"Hanya selepas itu, saya mengetahui bahawa bulu dan air liur kucing digunakan di dalam upacara membuat minyak Pengasih," katanya dalam satu temu bual.

Wanita itu bagaimanapun, kemudian mengakui bahawa dia merendam air liur dan bulu kucing bersama pakaian dalam yang telah digunakan untuk membuat ubat pengasih.

Low berkata wanita itu mendakwa minyak pengasih yang dihasilkannya membantu mengukuhkan ikatan di antara pasangan dan juga berfungsi sebagai anti-penuaan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive