Thursday, 12 April 2012

BIAR BETUL!!! Masuk PKR kerana pemerintah Malaysia kejam??

Masih ingat tak lagi pasal sorang artis wanita yang masuk PKR baru-baru ni.. tak popular mana pun artis tu kalau nak dibandingkan dengan Maya Karin.

Sekadar nak kongsikan dengan anda video pengakuan artis ni tentang sebab sebenar dia masuk PKR..

Dia bagi alasan, pemerintah yang zalim menjadi punca kenapa dia memilih untuk berjuang bersama Anwar..

Dan skrip biasa bagi artis yang join Pakatan, mereka kononnya tak mahu masa depan anak-anak mereka hancur kalau BN terus memerintah...


Malas nak cerita panjang..., anda tengok sendiri lah video kat bawah ni yee... Pandai sungguh perempuan ni kutuk kerajaan setelah ruang cari makan dia makin malap disebabkan faktor usia...mpp on9




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive