Saturday 21 April 2012

Wajib Baca !!! Luahan Blogger PR - Unit Amal Dikudakan Mahasewel


Tolong baca luahan dari blooger pro PR tentang Unit Amal Pas di kuda dan di lembukan serta dikulikan oleh mahasewel, mahasampah dan mahasiasia semasa bertugas di 'Universiti Dataran'. Nak suka hahahahahahahaha.
Baca disini...

Apa yang aku perhati, aku dapati ada sedikit rasa tersinggung di kalangan Unit Amal dimana mereka agak terasa bila Pimpinan Pemuda mereka di perlekeh begitu sahaja oleh Mahasiswa yang hanya tahu idealist tapi kurang mahir tentang protokol dan berkomunikasi.

Malahan Unit Amal seolah di ucap-ucap seolah kena jadi kuli depa dan ditunjuk-tunjuk untuk buat begitu dan begini.. Mungkin inilah sebab beberapa sahabat Unit Amal kecil hati dan pulang ke rumah menjelang tengah malam.
Harus diingat wahai mahasiswa, pada awalnya kamu yang memberi amaran agar AMK dan Dewan Pemuda agar jangan masuk campur urusan himpunan kamu. Unit Amal bergerak dengan asas Amal Kerana Allah dan Hormat pada pimpinan.

Bagaimana kamu nak mereka bergerak bersama kamu apabila dua asas itu kamu nafikan?? Fahamilah sejarah demonstrasi PROTES di Stadium Kelana Jaya tiga tahun lepas.


Elok sangat la tu...dah nampakkan macamana mahasewel layan kau wahai Unit Amal Pas...Dah agak dari dulu lagi kumpulan bagidol ni mana boleh bkerjasama dengan orang lain...padan muka..Fikir-fikirkanlah !!!!

2 comments:

  1. kesian sungguh pada Unit Amal PAS. Bagaimana rasanya setelah dimalukan, diperlekehkan, diperbudakkan olah mahasewel murahan? Itulah petunjuk dari Allah SWT kepada PAS.

    pada hemat teman, lebih baik PAS keluar dari PR agar dapat berdiri sendiri dan menuju hala tuju pembangkang sejati.

    ReplyDelete
  2. Pas mana faham orang layan baik ke tak baik....yang dia tahu nak perintah malaysia...berangan je la kerja pas.....masih tak sedar diri...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive