Tuesday 24 April 2012

Itu Bukan Gambar Saya - Dian Sastrowardoyo


Aktres terkenal Indonesia, Dian Sastrowardoyo menjadi mangsa pihak tidak bertanggungjawab apabila gambar bogelnya telah tersebar meluas di laman web.

Namun bagi Dian, dia tidak langsung tidak menampakkan kegusaran atau risau, malah Dian bersikap tenang sahaja menghadapi kontroversi gambar bogelnya itu.

"Saya tenang saja kerana saya tahu itu bukan gambar saya. Buat apa saya perlu peningkan kepala untuk buat laporan polis, ia bukan saya, jadi tenang saja saya." Kata Dian kepada WowKeren ketika ditemui di Hotel Kempinski, Jakarta Pusat, Khamis yang lalu.

Gambar yang dikatakan bintang filem "Ada Apa Dengan Cinta" itu menperlihatkan seorang perempuan mirip Dian berbogel tanpa seurat benang dengan kedua-dua kakinya menutup payudaranya.

Wajah wanita dalam gambar tersebut memang sama seperti Dian Sastro, namun ia jelas kelihatan bahawa gambar tersebut tidak asli dan ia dihasilkan melalui teknik 'super impose' (pertindihan).

Sebelum ini, ibu kepada Syailendra Sutowo pernah terkena kontroversi gambar bogel palsu beberapa tahun yang lepas. -YE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive