Saturday, 4 August 2012

PEMBERIAN AISKRIM PERCUMA SATU PENGHINAAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA - PKR



PKR dan Pakatan Rakyat hari ini membantah apabila pihak syarikat Baskin Robin menawarkan ais krim secara percuma jika Malaysia berjaya meraih pingat emas yang pertama di sukan olimpik London 2012 jika Datuk Lim Chow Wei menang didalam perlawanan akhir badminton menentang Lin Dan dari China.

"Memberi ais krim secara percuma adalah satu penghinaan kepada rakyat Malaysia dan politik kotor Umno BN yang sering kali mengaitkan pemimpin pakatan dengan skandal seks dan lucah","apakah tindakan fitnah sebegini harus dihalalkan dengan mengaitkan dengan sukan olimpik.

" Bukankah memberi ais krim secara terbuka lebih jijik berbanding dirumah atau tempat yang tertutup,Inilah politik Umno BN yang sudah kekeringan isu yang amat jijik dan tidak mempunyai peri kemanusian hingga sanggup memalukan pemimpin pakatan . Apabila ditanya kenapa dan siapakah yang tersinggung dengan isu ais krim,jurucakap PKR enggan memberi komen.

Sumber : Pisau.net

Cukup melucukan kenyataan Mak Lampir PKR yang meroyan bila Baskin Robin mahu memberikan percuma ais krimnya kepada rakyat jika Datuk Lee Chong Wei menang pingat emas Sukan Olimpik .

Zuraida kata memberikan ais krim ini adalah penghinaan kepada rakyat dan politik lucah . Satu lagi kenyataan bengong dari longkang pemimpin PR .

Semua benda pkr nak politikkan salahkan BN walhal memberikan ais krim percuma ini merupakan hadiah oleh syarikat berkenaan kepada pelanggannya untuk meraikan kejayaan negara .

4 comments:

  1. Gila betul. Macam mana perkara tu boleh di kaitkan. Semua orang suka Aiskrim tua dan muda. Lagi lagi free...

    Mak Lampir terkenang jilat aiskrim kot dulu dulu. Menunggu aiskrim dalam PKR macam tak da peluang je. Ngeri dan seriau orang PKR nak bagi.

    Kalau terjun PAS pun tak da siapa yang berani. Nak beri 'masa dan tenaga'.

    Pendek kata kalau di campak ke kandang Harimau pun. Bertempiaran Harimau lari macam kena bom.

    ReplyDelete
  2. Kalau ada pun harimau yang mata dah rabun....

    ReplyDelete
  3. wowwwwww makan aiskrim dah dikira aktiviti lucsh, macamni aiskrim dah kira barang alatan s.. lah hanya boleh dijual kat rumah urut ajelah, bodo

    ReplyDelete
  4. pembakang memang kerja dia bangkang je 25 jam..tak kira la isu kecik @ besar..untuk faedah kpd rakyat pun dia bangkang jugak...bengong la puak2 nih!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive