Saturday 25 August 2012

BIAR BETUL !!! AZWAN ALI MEROYAN HENTAM TV3 DI TWITTER ???



Bukan nak mengutuk, tapi terus terang aku cakap... 
Nak termuntah aku tengok muka Azwan Nok ni... Kenapa jadi macam ni?


LANTARAN tindakan TV3 yang mengheret Mak Tom, ibu kepada pengacara dan pelakon terkenal Azwan Ali ke dalam salah sebuah slot Buletin Utama, Azwan Ali melancarkan kempen anti TV3 di twitter.

Tindakan TV3 itu berpunca daripada Ummi Hafilda yang membawa wanita berusia 79 tahun itu beraya di perantauan iaitu di Melaka sebelum memanggil wartawan TV3 untuk mengheret beliau ke dalam isu politik.

Tindakan TV3 itu begitu jelas sengaja memecahbelahkan keluarga Azwan Ali dan perkara itu langsung tidak dapat diterima olehnya.

Sebagai respon, Azwan Ali melancarkan kempen #JijikTV3 di twitternya. Setiap mesej yang diterimanya daripada peminat akan dibalas dengan respon #JijikTV3 sebagai menunjukkan rasa marahnya yang meluap-luap kepada TV3.

Benarkah Azwan Ali adalah GAY, sampai sekarang masih menjadi misteri, namun tohmahan itu bertalu-talu dilabel kepada selebriti itu sampai ke hari ini.

Namun dunia glamour selebriti Azwan tidak berpanjangan. Dari lelaki lurus, hingga menjadi lelaki bengkok dengan trade marknya, ‘amboi..amboi..amboi’di ASTRO.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive