Wednesday 29 August 2012

KESIAN !!! YB SABAH DITIPU, DIPERDAYA DENGAN DUIT ???




Berita Dari Borneo :-

Setiausaha Lajim menyatakan bahawa Lajim Ukin hanya diperdaya dengan janji-janji manis Anwar Ibrahim.

Kerana kegagalan Lajim ukin untuk membawa beberapa ADUN UMNO seperti Bung Mokhtar , Datuk Osu Sukam , Datuk Hajiji , Datuk Karim Bujang dan Datuk Datu Amir Kahar untuk bersama-sama Anwar Ibrahim di dalam PAKATANRAKYAT.

Anwar Ibrahim yang menjanjikan jutaan ringgit kepada Datuk Lajim Ukin , yang kononya akan memberikan wang tersebut kepada Lajim Ukin agar dapat membeli ke-empat-empat orang ADUN tersebut hanya lah janji manis yang Anwar taburkan kepada Lajim.

Secara jelas dan nyatanya bahawa , "THE MASTER OF CORRUPTION " adalah berpunca daripada Anwar Ibrahim sendiri. Selama hari ini , isu yang dimainkan oleh Anwar Ibrahim hanyalah Korupsi Parti UMNO dengan memakan duit rakyat.

Sedangkan apa yang berlaku pada tahun Anwar diangkat oleh Tun Mahathir menjadi Timbalan Perdana Menteri , siapa pula yang KORUPSI untuk menjatuhkan Arwah Tun Ghafar Baba? ANWAR IBRAHIM TOLONG JAWAB !!!


Jangan bagi jawapan kerana itu semua ikut telunjuk Tun Mahathir , jangan bagi perkiraan palsu dengan menyatakan Tun Mahathir yang suruh , itu semua alasan yang dah basi.

Sumber : TWH

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive