Sunday 30 March 2014

Tragedi MH370!!! Dakwaan Philips Wood Karut - Prof UTM

Cerita Philip Wood, seorang eksekutif syarikat komputer IBM yang juga penumpang MH370, yang dikatakan telah menghantar mesej secara rahsia mendakwa pesawat itu dirampas pihak tertentu dan dia kini ditahan di sebuah pangkalan tentera, tidak harus dipercayai.

Geostrategis Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Prof Dr Azmi Hassan berkata, dakwaan itu hanya satu usaha memburukkan Malaysia oleh pihak yang mahu masyarakat antarabangsa mempercayai bahawa kerajaan negara ini menyembunyikan maklumat apa yang didakwa sebagai fakta sebenar di sebalik kehilangan MH370.

“Mesej itu dibuat oleh orang. Mustahil dalam tempoh 22 hari, dengan begitu banyak negara terlibat dalam usaha mencari secara besar-besaran, perkara ini boleh disimpan sebagai rahsia. Bagi saya, ini tidak logik. Media asing sengaja membesarkannya sebagai berita sensasi untuk memburukkan imej Malaysia,” katanya.

Dalam mesej internet bertarikh 19 Mac lalu, pengirim yang mengaku dirinya ‘Philip Wood’ itu mendakwa mereka ditahan sepasukan anggota tentera selepas pesawat MH370 dirampas. ‘Wood’ mendakwa ketika rampasan itu, matanya ditutup dan dia percaya, telah diberikan dadah oleh perampas.

Apa yang lebih mengejutkan, pengirim mesej itu juga mendakwa dia dan penumpang lain ditahan di Pulau Diego Garcia di mana dia ditempatkan dalam sel yang berasingan daripada penumpang lain.

“Saya menyembunyikan telefon di dalam dubur, membolehkan saya menghantar mesej ini,” tulis ‘Wood’. ‘Wood’ yang nama itu sememangnya direkodkan sebagai seorang daripada 227 penumpang MH370, rakyat Amerika Syarikat dan merupakan eksekutif kanan IBM berpangkalan di Beijing sejak dua tahun lalu, menyertai penerbangan MH370 dalam perjalanan pulang selepas menyelesaikan urusan kerjanya di negara ini.

Dia juga memuat naik gambar profilnya yang setelah dikaji, menggunakan perisian tertentu dirakam di Diego Garcia bertarikh 18 Mac 2014. Orang ramai turut memberi reaksi terhadap mesej yang diragui itu malah, ada yang menganggap tidak masuk akal. – SH

4 comments:

  1. Prof Univ Tehran Malaysia tu pndi2 jr buat penafian.

    Padahal itulah yg kita semua percaya. Cuma bukti saja x adj

    Aku x terkejut kalau Prof pelak tu, adalah anjing milik Uncke Sam

    ReplyDelete
  2. Kenapa pula kalau mangsa ni mungkin di tahan di pengkalan tentera bersama DAJAL CIA-Mossad-MI6 di Diego GarCIA, boleh memburukkan Malaysia - bahkan ini akan membuktikan Malaysia TIDAK bersalah! Baik si Prof. 'pandai' tu baca artikel yg. bijak oleh Shimatsu ni psl. Diego GarCIA!

    Bah. pertama:

    Lihat bagaimana replika (clone) MAS kita telah ditemui di ISRAEL - yg. disembunyikan dari 2013 lagi (lihat gambar replika MAS itu di http://beforeitsnews.com/alternative/2014/03/actual-photo-of-flight-370-clone-at-tel-aviv-airport-2928028.html , Actual photo of flight 370 clone at Tel Aviv airport, By Jimstonefreelance (Reporter), March 28, 2014).

    Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai puak SYAITAN Illuminati Mossad-Israel/ZIONIS, dan ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean, DAPBANGKAI serta PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG, memangnya tak habis-habis nak mengalih perhatian dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi yg. sebenarnya adalah pengakalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel yg. mungkin mengandungi senjata Nuklear (MAS disyaki di ‘hijack’ situ dulu sebelum di'hempaskan' di Lautan Hindi) – didedahkan oleh wartawan Shimatsu di bawah.

    Dan sekarang rejim PENIPU Australia/Barat-ZIONIS tu pun nak mengalih perhatian sejauh-jauhnya dr. Diego GarCIA; ubah arah pencarian kat tpt. lain pula, kononnya pilot pandu lebih laju dr. biasa! Nasib baik ada Media Alternativ, yg. cuba memberikan maklumat benar – tak mcm si CNN yg.memnagitu memang si CELAKA News Network dan si FOCK News itu pun yg. sama CELAKAnya!!

    Maka sekiranya serpihan yg. dijumpai di Lautan Hindi BUKAN dari MAS kita, maka mungkin replika MAS ini akan digunakan di masa hadapan, oleh si Mossad dan sekutunya ini, utk. mengebom Amerika di masa hadapan, dan menyalahkan dua ‘Iranian hijackers’ itu. Maka Israel dan sekutu CIA-MI6-NATOnya disyaki akan menggunakan alasan ini utk. mengebom Iran dgn. bom nuklear, di samping menyalahkan K'jaan Islam/Melayu kita - utk. memulakan Perang Dunia Ketiga! Dan kerana itulah berita replika MAS di Israel ini mesti disiasat, didedahkan di seluruh dunia serta kemungkinan penglibatan ZIONIS palaing DAJAL Soros/Rothschild dgn. replika MAS ini!

    Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. Bah. Kedua:

    Dan Shimatsu juga mendedahkan bagaimana Timbalan Pres. Boeing di Asia Tenggara mungkin juga terlibat dlm. puak SYAITAN Illuminati , yg. dikuasai ZIONIS/Israel, yg. mungkin terlibat dlm. sindiket pembunuhan Pedophilia besaran di Bali dan Kampuchea!

    Dan apa maknanya puak Illuminati ini , yg. ingin menguasai dunia utk. menubuhkan rejim global SYAITAN “New World Order/One World Govt” (ganjilnya MAS baru menyertai One World Alliance yg. dikuasai Barat-Zionis) - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam; di http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm , The Order of Skull and Bone; di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012; dan di http://www.youtube.com/watch?v=4x-cHySUlw , Illuminati Satanism, by EYEOFILLUMINATI2012.

    Lihat tulisan Shimatsu di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ :

    Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv

    By Yoichi Shimatsu

    March 26, 2014
    (Editor’s note: Soros is often cited as a major enemy of Israel. However, this piece is very worthy of consideration and Yoichi Shimatsu has made a worthy effort.
    Also see A Boeing 777 Coincidence USA)

    BANGKOK – It is by no mere coincidence, when telltale evidence of a Mossad role in the MH370 hijack was starting to snowball, that Israel’s embassies and consulates were suddenly shut down due to a “strike by diplomatic staff”. This fork-tongued alibi was obviously meant to prevent law enforcement agencies across Asia and the Western world from questioning Israeli intelligence agents and military attaches about the whereabouts and fate of the hundreds of passengers.

    The Jewish state’s diplomatic corps has retreated further into a tortoise shell, perhaps because of the hammer blow from investigative journalist Christopher Bollyn, who previously exposed Israel’s hand behind the 911 attacks. Based on eyewitness reports from a network of plane watchers in Europe and in Israel, Bollyn reports that an identical production model of the Malaysian Airlines Boeing 777 is being kept out of regular service inside a hangar at Tel Aviv Airport.

    Seattle-based Boeing assembles aircraft in pairs as its standard practice, but the question is how one jet was leased by Malaysia’s national carrier while the matching plane was secretly turned over to the Israeli government without a purchase order from state-run El Al airlines.

    Bollyn uncovered the fact that the two jets were delivered to a third-party company, whose top manager has a longtime connection with the George Soros. From the timeline of events, it is obvious that the plane transfers and subsequent electronic hijacking were part of a larger strategy, which was aimed at:

    first, a planned false-flag attack involving mass murder of American citizens to be blamed on the two Iranians aboard MH370, in order to prompt the White House to order air strikes against Iran’s nuclear facilities and air defenses; and
    second, the blatant theft of key technology related to Freehold Semiconductor’s Kinesis microchip, the world’s tiniest microcontroller, for use in miniature weapons systems that will ensure Israeli military supremacy for decades to come..... (Teruskan membaca)

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  4. Barat-ZIONIS sedg. mempermainkan kita - Inmarsat yg. sekrg. memburukkan pula K'jaan kita, pun dikuasai si CIA-Bush, dan dua syarikat pertahanan IBM dan Freescale, yg. ada 21 pekerja/saintis termasuk saintis Malaysia/Cina/US (Philip Wood ini) atas MAS itu dikuasai Rothschild, ZIONIS plg. DAJAL (lihat di http://uprootedpalestinians.wordpress.com/2014/03/25/there-are-links-between-inmarsat-the-company-that-unilaterally-declared-mh370-lost-and-freescale-semiconductors/ , There are links between Inmarsat, the company that unilaterally declared MH370 lost and Freescale Semiconductors, by michaellee2009, March 25, 2014). Jadi disyaki si Rothschild/Mossad-Israel ni dgn. sekutu CIA-MI6-NATOnya nak sembunyikan sesuatu rahsia pertahanan!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive