Tuesday 18 March 2014

Sepatutnya Suami Saya Yang Memandu Pesawat Yang Hilang - Isteri




Betul atau tidak DAKWAAN Isteri kepada Juruterbang tersebut tidak dapat DIPASTIKAN, kalau mengikut kepada apa yang dikatakan oleh Pihak Malaysia Airlines (MAS) sudah tentu dia orang akan MENAFIKAN  kerana dalam keadaan sekarang habiskan kata-kata Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night". (baiklah, selamat malam) sudah jadi BAHAN SPEKULASI.

Menurut Dakwaan Isteri Juruterbang yang bernama Anas Maslin yang mengatakan KESYUKURAN kepada Allah SWT bahawa suaminya, Anas Mazlin yang pada mulanya DIJADUALKAN untuk TERBANG bagi LALUAN dari Kuala Lumpur ke Beijing pada tengah malam 8 Mac, telah DIGANTIKAN di SAAT AKHIR dengan Kapten Zaharie Ahmad Shah.

Manakala Mengikut kata-kata Pihak Mas pula "Itu TAK BETUL... sebenarnya ia seperti di ROSTER, seperti yang di JADUAL," kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu sidang media pada Isnin. Namun sebuah foto telah di MUATNAIK di LAMAN Facebook pada 8 Mac oleh Noor 'Olya Dollah yang MENDAKWA terdapat PERUBAHAN JADUAL di saat-saat akhir.



Kalau melihat dari Tarikh ianya di Muat Naik iaitu pada 8 March 2014 adalah hari yang sama dimana Kapal Terbang Mas MH370 tersebut telah HILANG. Jadi kalau sudah kata-kata Terakhir Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night" pun boleh dijadikan Spekulasi, maka sudah tentu Dakwaan Isteri Juruterbang Anas Mazlin ini SEMESTI nya MENGUATKAN lagi kata-kata Kehilangan Pesawat Mas tersebut adalah KONSPIRASI TERANCANG. sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive