Saturday, 4 August 2012

WAHAI PENYOKONG PAS TENGOK TAK BULETIN UTAMA TV3 - APA KATA KARPAL


DAP tetap dengan pendiriannya tak akan terima negara islam dan hukum hudud tetapi masa debat hari tu, Cakap DAP dah boleh terima. Kuat la AUTA pak ostad dan lebai KOREY Pas..

Cakap memang senang macam tabur janji juga.

PT
Adakah Karpal Singh pun sudah dibeli oleh Umno? Atau TV3 saja guna suara orang lain semasa Karpal Singh di temu bual? Yang nyata si Karpal memang sampai bila2 takkan terima cadangan Pas untuk menubuhkan negara Islam dan menjalankan hukum hudud.. Lain kali jangan dok kecek belawok dan kecek bual kepada rakyat jelata terutama penyokong TEGAR Pas!!!!

2 comments:

  1. ahli2 pas ni kan orang2 alim, mana ada tv kat rumah mereka, dia hanya dengar cakap tok2 guru jer. sebab tu mereka tak tahu karpal singh dah kutuk puak2 mereka. satu lagi, kepala otak mereka ni dah disumbat dengan kata2 manis tok2 guru, dan bebal2 belako!

    ReplyDelete
  2. betul sgt2 apa yang tuan nyatakan...puak2 pas baso bengong..dahlah tak tengok karpal dok kutuk macam2..lps tu slahkan tv3 pulak dgn tuduhan macam2...puak2 pas nih baso bodo tak leh ajar cerdik tak leh ikut...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive