Thursday 30 August 2012

SUMBANG MAHRAM !!! SUSPEK UGUT SAMAN BLOG DAN MEDIA ???



Bekas calon PKR dalam PRU12 lalu dan tidak dikenali oleh Fuziah Saleh, Ahli Parlimen Kuantan, akan mengambil tindakan terhadap mana-mana blog atau media yang menyiarkan berita tentangnya, anak perempuan berusia 14 tahun yang dirogol dan telah melahirkan seorang bayi serta perbuatan rogol sumbang mahram.

Mohd Nor Jaafar, 59 tahun, yang mempunyai 2 orang isteri dan 11 orang anak yang berusia antara 6 hingga 31 tahun, telah ditahan oleh polis bersama-sama seorang anak lelakinya yang berusia 14 tahun setelah anak perempuannya yang berusia 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital di Cheras, Selangor. Remaja yang masih bersekolah itu kini ditempatkan di sebuah rumah perlindungan di Cheras.

Bekas calon pilihanraya PKR itu yang sekarang menyertai Parti KITA pimpinan Zaid Ibrahim menegaskan, dia hanya dipanggil ke balai polis untuk memberi keterangan. Dan sekarang dia telah dibebaskan. Sedangkan berdasarkan maklumat pula, dia dibebaskan dengan jaminan polis dan pihak berkuasa sekarang sedang melakukan ujian pateniti berdasarkan darah ketiga-tiga beranak itu.

Menurut suspek rogol sumbang mahram itu, dia telah diadili oleh blog dan keputusan bersalah, mendahului keputusan mahkamah. Disebabkan itulah, dia mahu menyaman mana-mana blog dan media massa yang menyiarkan berita tentang anak perempuannya yang bunting dan bersalin di sebuah hospital swasta di Cheras, Selangor. (Sel13.com)

p/s: Yang disebarkan bukanlah cerita-cerita penipuan, tapi semuanya yang dikemaskini dari wartawan-wartawan prosfesional yang buat liputan mengenai kes ini.

Saman la semua akhbar dalam Malaysia ni!

Baik sebarkan cerita Superhero Terbaru ini. Boleh juga buat belanja sehari dua. Tapi kalau bawak laju, silap hari bulan kena sama juga...heheheh..


2 comments:

  1. Tak payah ugut-ugut...saman je habis cerita. Muak dah dengar ugut-ugut macam Peliwat Tegar.

    ReplyDelete
  2. dulu kini dan selamanya asyik main ugut saje puak2 ni...ingat PR ingat peliwat dan zina !!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive