Tuesday 10 July 2012

MUHDALINA PEREMPUAN AMUK 'GILA INTERNET '

PUTRAJAYA - "Saya kecewa dia belajar tinggi tapi jadi begini."

Demikian kata Ahmad Adam, 55, ayah Muhdalina, 28, yang ditembak polis ekoran kejadian amuk di Jabatan Perdana Menteri (JPM) di sini, semalam.

“Saya tidak sangka perkenalan Muhdalina dengan Khalil Afandi telah menyebabkan anaknya itu terjebak dengan perkara yang tidak masuk akal seumpama itu.

“Saya percaya ini ekoran sikapnya yang ‘Gila Internet’ malah kami sendiri tidak pernah mengenali Khalil Afandi dan hanya kenal dia dari surat akhbar hari ini malah percaya Muhdalina hanya mengenali lelaki tersebut melalui internet sahaja,” katanya ketika ditemui di pekarangan Hospital Putrajaya, semalam.

Ahmad berkata, tiada sikap mencurigakan mengenai Ina melainkan dua hari sebelum kejadian dia menghantar dua anaknya ke rumah dan memaklumkan ada urusan untuk dua ke tiga hari malah, "kami tidak mengesyaki apa-apa."

“Dia tinggal bersama suami yang bekerja sebagai pemandu di syarikat yang sama di Rantau Panjang, Klang banyak menghabiskan masa dengan melayari Internet dan bukan dikategorikan sebagai seorang yang memiliki pengetahuan agama tinggi,” katanya. -sH

3 comments:

  1. memalukan mak bapak saja betina tu

    ReplyDelete
  2. nama lagi betina...dah ada laki tapi meroyan pi carik 'iman mahadi' apa kejadah...

    ReplyDelete
  3. syiah adalah agama sesat seperti ajaran ayah pin, rasul melayu dan lain2. malah lebih bahaya krn syiah berbohong di atas nama Ahlul Bait. iran adalah negara kafir yg x mgkin dserang oleh yahudi krn kwujudan iran sbg paksi syiah lebih mnguntungkn musuh2 ISLAM. kewujudan iran pada dunia ISLAM adalah sama seperti PAS di Malaysia. memastikan sentiasa ada perpecahan dikalangan umat ISLAM !! sentiasa memastikn ISLAM itu lemah. jahanam syiah ! jahanam pas !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive