Wednesday 18 July 2012

VIDEO !!! PAS LESEN BAGI ARTIS JADI MUSLIM SEJATI??



Teori Islam di Malaysia...kalau islam yang sebenar mesti masuk PAS ,artis nak berhijrah masuk PAS, PAS tu macam lesen untuk jadi muslim sejati...


Tapi apa sangkut paut masuk pas dengan ugama? Kalau nak buat artis di bawah arahan kamu tutup aurat dan tegur mereka. TV hijrah...di tv sahaja tutup aurat...tapi di luar? belum tentu lagi.Tapi lihat mereka yang mengaku mengikut Islam, sebaliknya menggunakan kata2 kesat serta menghina. Islam ugama yang lembut. kita semua hamba bukan pencipta.

Fenomena yang pelik, adakah kerana disebabkan masuk PAS, percaya PAS kita sebenarnya lebih menjadi seorang Islam dari Islam yang lain. Manakala orang yang memilih UMNO pula dianggap munafik, fasik, penyokong perasuah. Menanam sifat sebegitu Bukanlah semata2 mencintai Allah dan Rasul SAW, tetapi lebih kepada politik kepartian yang bertopengkan taksub semata2. Sayitan itu pandai menipu. Samada anda UMNO atau pun PAS, tidaklah ada bezanya. Hanya Iman dan Takwa seseorang itu yang Allah pilih.

PT
Apa pun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat, fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Pandai2 lah buat pilihan agar apa yang kita pilih nanti akan memberi keamanan dan keharmonian kepada generasi akan datang dan jangan kita buta dan dibutakan !!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive