Thursday, 19 July 2012

FOTO !!! GILIRAN YATT MENGADAP MURSYIDUL AM PAS




Gua dumaklumkan, Menteri Besar Kelantan merangkap wali besar parti politik Pas hari ini menerima kunjungan selebriti cantik Yatt Hamzah..

Turut bersama didalam pertemuan tersebut ialah artis Indonesia Khairul Azzam, pelakon filem 'Bila cinta bertasbih'.

Diorang tu hadir bagi memenuhi undangan kerajaan negeri Kelantan untuk program Bicara Selebriti semalam yang berlangsung di Balai Islam, Lundang.

Nampaknya Pas sekarang ni makin sibuk cari artis untuk memancing kembali pengundi melayu kepada parti dorang..

Gua rasa Pas dah tak yakin dengan status parti Islam dorang untuk yakinkan orang melayu bersama-sama dengan Pas.., pasal tu lah dorang cuba tukar dari parti Islam kepada parti artis Semalaysia..

Dulu Pas jual ustaz dan ulamak.., sekarang Pas 'berniaga' artis lah pulak...

Kalau sebelum ni Abby digossipkan dengan bayaran RM2500 sekali berceramah.., berapa pulak Pas bayar Yatt Hamzah tu yee?

Janda 'biasa-biasa' pun Pas mampu bayar mahal.., si cantik macam Yatt tu lagi lah kann... Hahahahaha...

2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
    Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive