Thursday 12 July 2012

BIAR BETUL !!! NIK AZIZ MAHU JAGA CUCU SELEPAS PRU13???



Sebaik2nya dok jaga cucu...

Sebagai anak jati Kelantan  pT amat bersimpati dengan Nik Aziz yang dijadikan sebagai alat politik untuk kepentingan dan individu tertentu dalam PAS. Bagi mereka tanpa Nik Aziz... PAS akan berkubur dengan cepat... Oleh itu mereka mahu Nik Aziz terus berada di dalam PAS, walaupun Nik Aziz kini dilihat seperti orang tua yang sudah ......

Bukan maksud pT mahu menghina Nik Aziz, jauh sekali, tapi inilah keyataan yang perlu disedari oleh puak2 PAS... dan ianya berdasarkan dari segi faktor umur Nik Aziz yang sudah lama bergelumang dalam politik yang penuh dengan warna warni ini..Kesian2!!!

Mungkin tidak ramai yang ambil peduli tetang hal ini, kerana mereka gunakan orang tua ni sebagai umpan bagi memancing undi rakyat di Kelantan.

Apa pun, dari sudut politik PAS Kelantan, memang patut sangat Nik Aziz tetap bertanding masa PRU13 nanti, tapi kalau tak bertanding pun lagi cantik , sebabnya kalau Nik Aziz tiada alamat tumbanglah Pas Kelantan.

Sekadar pandangan kecil dari pT...apa pun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive