Monday 2 July 2012

BIAR BETUL !!! BELUM PRU 13, BENDERA PAS DAH MNYEMBAH BUMI


Apakah makna di sebalik bendera Pas yang menyembah bumi ini. pT bukan pakar dalam meramal sesuatu yang akan berlaku di hari depan. Tetapi kalau mengikut firasat orang2 tua pada zaman dahulu kala, ada maksud yang tersirat disebalik sesuatu kejadian sebegini. pT sempat merakamkan semasa pT dalam perjalan ke bandar Kota Bhrau beberapa bulan yang lalu. Tiada apa yang menarik untuk pT kongsi bersama tetamu blog pT. Cuma satu pertanyaan dari pT untuk peyokong2 Pas, kenapa mereka hanya melihat serta membiarkan saja bendera 'keramat' mereka mencium jalanraya...

Mungkin nasib bendera Pas itu juga membawa maksud yang Pas akan kecundang di Negeri Cik Siti Wan Kembang ini di PRU 13 nanti. Maaf bukan pT meramal tetapi hanya membuat spekulasi di atas peristiwa yang berlaku. Tetapi tidak mustahil Kelantan akan dirampas dari tangan Pas jika kerjasama yang kukuh dari semua pihak samada pemimpin serta penyokong2 UMNO/BN dalam menentukan kejayaan.

Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive