Monday 2 July 2012

BIAR BETUL !!! PROGRAM TERHEBAT PAS - PERTANDINGAN TIRU SERBAN TOK KENALI




"Turut menarik perhatian semalam pertandingan memakai serban ala ulama tersohor Kelantan, Tok Kenali. Uniknya, pertandingan itu dimenangi seorang anak muda yang hanya berbaju t-shirt dan berseluar jeans yang mengenakan serban paling menyerupai serban Tok Kenali."

Ulasan yang dipetik dari blog pembakang. Alahai puak2 pembakang ni, kalau ya pun nak buat buat pertandingan, takkanlah pertandingan meniru serban Tok Kenali ulamak tersohor pun dimasukkan dalam aktiviti mereka. pT rasa nak suko bila mengenangkan betapa pemimpin pas kehabisan idea dalam usaha menarik minat golongan muda. Wahai pak lebai Pas ! Kalau sama dan serupa sekali pun cara pemakaian serban Tok Kenali, tapi elok sangatkah dengan cara pakaian begitu? Berseluar jeans dan berbaju t? Ops lupa pula pT,  Pas for All......

Inilah yang di katakan ada otak tapi akal tiada. Entahlah apa saja yang di buat dan dilakukan oleh manusia2 Pas semuanya betul dan halal. Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive