Friday, 15 June 2012

BIAR BETUL !!! NIZAR TENGAH KECUT PERUT?


SHAH ALAM - Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin menghantar surat memohon perkenan menghadap Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar, sebentar tadi.

Dalam surat itu, Mohamad Nizar yang juga bekas Menteri Besar Perak memohon menghadap Sultan Johor bagi mengzahir permohonan maaf berhubung kenyataan beliau menyentuh pembidaan nombor pendaftaran WWW 1. - sH

pT
Lain kali kalau hang nak komen ke apa-apa ke...tengok la dulu Nizar weh.. Hang ni tak kira sapa..tau nak bangkang je..tau la hang tu pembakang..tapi takkanlah tak kira isu hang bangkang je...kan sekarang dah rasa susah...hang tanggung la sendiri...satu pertanyaan.. mana  kawan-kawan PKR dan Dap yang hang dok tunduk selama ni?Hang fikir-fikir dan renung-renungkanlah!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive