Wednesday, 6 March 2013

##OpsDaulat : Gambar Mayat Pengganas Sulu #PrayForSabah

Nah! Mayat pengganas yang mati...sibuk sangat tengok! Puak-puak yang tak reti bersyukur dengan kejayaan pasukan keselamatan Malaysia berulang-ulang kali meminta agar gambar-gambar mayat yang terbunuh disiarkan.

Mereka tidak percaya dengan berita-berita yang disampaikan... Sandiwara katanya...tok guru demo! Nah ambik ni...ada tiga keping gambar yang teringin sangat nak ditonton...

Bila Menteri tunjuk foto dikata menghina mayat. Memang dasar pembangkang yang hanya reti mencari kesalahan kerajaan saja. Dasar manusia yang bangang tak bertempat!!!

3 comments:

  1. Biar apapun mereka anggap.anjing tetaplah anjing.manakala yang pergi sebagai perwira negara akan dikenangan dan akan disejarahkan untuk masa akan datang,manakala puak puak lenbu kerbau pakatan rakyat juga akan tercatat sebagai manusia yang berfikir dengan kepala lutut

    ReplyDelete
  2. Setuju dgn pendapat tuan...manusia pembangkang jenis manusia yang bijak menipu rakyat dengan pelbagai helah semata2 untuk dapatkan kuasa dan segala idu dlm negara di politikkan...

    ReplyDelete
  3. rata2 org pro pembangkang ni, buang masa kita je utk kite layan. cakap kat diorg ni, macam kita caakap dengan tembok. otak udang. bodoh bukan x bertempat tapi bodoh setiap tempat. apa je yg org lain buat, msti nak di kondemnye. bukan je apa yg kerajaan buat, kadang2, apa yg kawan2 buat pon nak di kondem. so, x payah la kita nak buang masa nak nasihatkan diorg. biar la malaysia ni jatuh ke tangan bangsa asing. esok2 untung2, si keparat pembangkang2 ni leh la nampak mak diorg, bini diorg kene rogol depan mata diorg. cam zaman jepon n komunis dulu. yela. dah terhantuk, baru la nak terngadah bukan. ptuuuiihh...!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive