Friday, 22 March 2013

[VIDEO] Siapakah Pemimpin Pembangkang Ini ???



Sekali tengok gambar kat atas tu, muka macam kenai. Tapi betul atau tidak tu taktau la. Rasanya macam dia.. tapi entah la. Pembaca boleh nilai sendiri.

Pehh mengayat nak dapat kunyit sampai macam tu sekali? ha ha ha.. teruk dohh.. macam ni nak jadi pemimpin? Fikir-fikirkanlah..

Kalau diluar negara, pemimpin yang disabitkan skandal seks, akan terus dikecam dan disingkirkan. Tapi kat Malaysia ni hebat, dah meliwat 2,3 kali pun boleh lepas lagi. Siap nak jadi calon PM? parrot nise boh !!!

Malang betul rakyat Malaysia ada pembangkang yang bangang macam puak Pakatan ni. - Sumber 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive