Monday, 18 March 2013

Tun M Pula Jadi Mangsa Ostazah Janda Pening !!!


Lawatan Tun M ke Sabah pun si janda gersang ni jadikan isu. Boleh si gila ni perli Tun M. Apa la salah Tun M kepada dia. Nak kata gila boleh pulak berceramah merapu di atas pentas Pas. Sebelum ni pun Pas memang parti 'kutip sampah' pun..dari dulu sampai sekarang dok ambil manusia yang dah tak laku ke dalam parti mereka...lihat foto dan video lawatan Tun M di sini.

Ni la bila bekas artis yang kononnya dah jadi baik...kononnya la.kalau setakat pakai tudung pakai jubah...pastu pergi ceramah dapat RM2k. Tak payah la nak berlagak alim. Tudung yang kau pakai tu pun sebab nak cover niat kau untuk dpt RM2k saja. Elok bagi kat pengganas Sulu akikah lagi bagus kau ni !!!

1 comment:

  1. Sudah manyak gersang lah ini janda.apasal itu Pas punya orang satu pun tada mau kawin sama dia.Dia punya MULUT sudah ta bleh kontrol lah.Kalo dia ada suami misti dia punya MULUT pun kurang berbisa.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive