Tuesday 19 March 2013

[VIDEO] Penjelasan Nabil Tentang Video Kontroversi Bersama Salih Yaakob !!! #BNYCT


Video kontroversi yang dilakonkan oleh Salih Yaakob dan Nabil telah membuatkan Salih Yaakob bersara daripada dunia hiburan tanah air. Namun sehingga ke hari ini, tiada penjelasan atau reaksi yang telah dikeluarkan oleh Nabil berkenaan video tersebut.

Namun menerusi satu video, Nabil dilihat bersama Khairy Jamaluddin di dalam satu majlis Himpunan Aktivis Siber telah menerangkan sebab-sebab dirinya melakukan video parodi tersebut. Antara penjelasan Nabil ialah:-


"Apa yang saya buat, saya dapat tohmahan, makian dan cacian. Sampai family saya, isteri saya jadi takut. Saya tak takut dengan semua itu. Sebab apa saya tak takut? Sebab apa yang saya buat, Insya Allah akan bukak mata dan hati orang."



Setiap orang ada pendapat dan pandangan masing-masing. Malaysia adalah sebuah negara bebas bersuara. Semoga tidak ada pihak yang ekstremist sehingga sanggup menggugut untuk menganggu kehidupan Nabil sekeluarga. - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive