Monday, 18 March 2013

Lagi Manusia 'Anjing" Hina Pasukan Keselamatan #PrayForSabah


Inilah dua orang manusia yang tak reti diuntung. Menghina sesuka hatinya kepada pasukan keselamatan yang terkorban di Lahad Datu. Mereka berdua ni adalah sebahagian dari penyokong pembangkang yang tak pernah berhenti menghina dan merendahkan pasukan keselamatan negara. Si betina pulak punyalah bertudung tapi perangai mengalahkan si ostazah pening!!!

Harap pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya kepada 2 'anjing' jantan dan betina ni semoga ianya tak akan berulang lagi di masa akan datang !!!

4 comments:

  1. Org2 mcm ni klu ada apa2 msalah nti.. Jgn minta tolong ngan polis.. Biar dorang urus sendiri.. Bodoh.. Klu nak berpolitik.. Politik ja la.. Jgn sampai menghina pasukan keselamatan.. Dasar manusia yg tak tahu menghargai tanah tumpah darah sendiri.. BONGGOHHHHH...

    ReplyDelete
  2. PDRM wajib siasat dan ambil tindakan!..Dua ekor jantan betina trlebih tembam ni, bercakap xmnggunakn akal, tiada analisa kukuh!...men hentam ikut suka!..Nampak sngt IQ mereka ni lembab tak kering2!!

    ReplyDelete
  3. dah sebar kan kat FB ke blum?

    ReplyDelete
  4. mcm ni punya org pun ada ke..? kalau tk krn pasukan keselamatan kita, apa diorang ingat kita bleyh hdup aman ke kat m'sia ni..? org2 mcm ni, elok hantar gi lahad datu la, jd askar sulu.. itupun kalau askar sulu sudi nk trima diorang le..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive