Sunday 17 March 2013

[FOTO & VIDEO] #OpsDaulat : Lawatan Tun M Di Lahad Datu #PrayForSabah




Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad beramah mesra dan bertanya khabar dengan 200 anggota pasukan keselamatan di dewan berkenaan. 



Beliau juga berharap semua rakyat, terutama di Sabah, memberi penghargaan tinggi kepada pasukan keselamatan yang bertungkus-lumus mempertahan kedaulatan negara daripada ancaman luar.





Tun M memang hebat, ideanya cukup bernas, syabas !! Kepada wira negara teruskan perjuanganmu ! Kami sentiasa mendoakan kejayaan dan keselamatan anda mempertahankan negara.




Seorang pun tak ada dari parti pembangkang yang datang melawat. Itu laa, pandai bangkang saja kerja. Tak perlu jauh dari Semenanjung yang di Sabah pun seorang pun tak datang bagi sokongan moral.




Walaupun zaman dah berubah namun Tun Dr. Mahathir bin Mohamad tetapi dengan style beliau yang bersederhana seperti yang dituntut dalam ISLAM.




Terima kasih Tun Mahathir kerana bagi support pada anggota keselamatan yang bertugas di sana..semoga semua anggota keselamatan yang bertugas dilindungi daripada segala bahaya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive