Saturday, 7 July 2012

TERKINI !!! ABBY AKAN JOIN DEMONTRASI BEBAS TAHAN ISA ??



KUALA LUMPUR - Abby Abadi telah menyatakan hasratnya untuk menyertai protes Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) bagi menuntut pembebasan 45 tahanan ISA pada 8 Julai ini di hadapan Kem Tahanan Kamunting (Kemta).

“Saya akan sertai protes menuntut pembebasan 45 tahanan ISA, entah kenapa malam ini hati saya tergerak untuk bersama-sama dengan rakyat turun berhimpun bagi menuntut secebis keadilan,” ujar Abby lagi.

Beliau menyatakan demikian pada forum yang diadakan di pekarangan Tapak Pekan Selasa, Batu Kurau anjuran PAS kawasan Larut, lapor laman web Persepsi Kita Berbeza.

pT

Bagi manusia yang mempunyai otak yang baik, kalau dah insaf, dekatilah Islam.., dalamilah ilmu pengetahuan tentang Islam... Hatta.., kalau belum cukup Islam.., peluklah ugama Islam dengan sempurna.., BUKAN masuk parti Pas..!! Dia ingat parti Pas tu berlandaskan Islam ker? Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

5 comments:

  1. Saudara Pembaca,

    Biarlah Abby Abadi sertai demonstrasi 'Bebas Tahanan ISA'. Dapat juga pengalaman berpanas, berhujan dan 'berjihad'

    Dia sekarang pun bukan ada lagi tugas sebagai isteri dan juga pelakon?.

    Sungguhpun begitu siapa agaknya yangjaga tiga cahaya matanya? Bapa dan ibu tiri merekalah agaknya!

    ReplyDelete
  2. tk penat ke abby ni nk ceramah sana sini . malam nti nk main lagi . saumi dia lebai pas ni memang kuat main . tiap-tiap mlm nak main .

    ReplyDelete
  3. Makan ubat kuat

    ReplyDelete
  4. Abby terpaksa buat demi menjamin kepuasan berterusan.

    Perempuan kalau dah puas, makan pun kenyang. Semua betul... apa pun lah.

    Fikiran dia kat situ. Situ ok satu badan ok. Situ tak ok.. siap lah!

    ReplyDelete
  5. Hahaha..takper abby pun jarang2 kena, kongsi kasih sayang...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive