Wednesday 4 July 2012

BIAR BETUL !!! USTAZAH ABBY BARU DINIKAHI YB PAS KELANTAN?




Beliau dikatakan kawin pulak bukan dengan calang-calang orang.., pemimpin besar di Kelantan tu beb.. Tapi maaf..., bukan Pok Nik yee sebab Pok Nik dah out of the league..

Gua tak tahu sama ada gossip ni betul atau tak.., tapi dah ramai member-member gua dok sibuk cakap pasal hal ni..

Gua senang je beb.., kalau betul Abby dah kawin lain.., gua ucapkan tahniah.. Kawin tu kan benda yang baik.., so gua memang takdak hal...

Dan seandainya tak betul berita yang dorang perkatakan ni.., gua harap Abby dapat buat penafian kepada umum..

Apapun.., gua suka kalau Abby cepat-cepat kawin.. Sekurang-kurangnya ia boleh menghindarkan tanggapan negatif dari umum...

Maklumlah.., beliau kan janda yang ngetop dalam Pas sekarang... Banyak yang 'tak senang duduk' tuuu... Hahahaha... Peace!!! - Sumber : aaKJ

pT
Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

2 comments:

  1. kalau benar dah nikah baguslah! sebab sekarang ni ramai isteri dah takut kalau suaminya belikan payung emas.

    ReplyDelete
  2. Tahniah, tetapi kesian kepada pak lebai pas yang lain..tak tercapai la hajat mereka....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive