Monday, 9 July 2012

BIAR BETUL !!! HAIRIE JADI TUKANG TADAH PLASTIK ??



Disebabkan berlakon dah tak boleh cari makan. Si Hairie mengubah kerjayanya menjadi peminta sedekah yang terhormat di dalam Pas. Kan dia pernah kata, setiap kali ceramah beribu-ribu dia dapat dari ceramah tuu.. inilah caranya dia mencari duit sekarang.

Patutla artis yang masuk Pas ni semua yang dah suam-suam kuku, yang dah tak berapa nak laku.

Pas pula, umpama tong sampah, yang buruk-buruk dan rejected dari UMNO semua Pas kutip bawa masuk partinya. he he.. biasa la tong kosong, memang selalu letak barang yang tak berguna.

Apapun tahniah la Hairie, tak dapat jadi menteri, jadi tukang kutip sedekah pun ok juga..  tengok pun sesuai dengan kebangangan... -Sumber


5 comments:

  1. hi! friend ,now i want to exchange with you
    this is my blog .
    http://khmernews-specialshowtoday.blogspot.com/
    if you okay with me , please send my , amokpongthom@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Dah takde modal isu ke???

    ReplyDelete
  3. memang la hairie dah takde modal..jadi tukang kutip duit...tak malu ke....seorang artis jadi tukang kutip derma...bengong...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive