Tuesday 1 October 2013

Terbaik!!! Johan As'ari Masuk UMNO???


Pelakon Johan As’ari sememangnya dah dilahirkan dalam keluarga politik. Ayahnya sorang yang aktif dalam politik Umno. Kini dia juga cuba-cuba menyumbangkan khidmatnya dalam dunia politik tetapi tak berhasrat untuk betul-betul aktif dalam bidang politik.

“Sebenarnya saya tercalon sebagai Ahli Jawatan Kuasa Dewan Undangan Negeri Bukit Kecil Paya Dalam, Melaka. Saya terharu bila penduduk di situ saya dipilih untuk pikul tanggungjawab tu dan saya hargai kepercayaan mereka terhadap saya”, katanya kepada Malaysian Digest.

Ayahnya Datuk As’ari Ibrahim, 57, adalah Setiausaha Politik kepada Menteri Kerja Raya dan berjaya merebut jawatan sebagai Timbalan Ketua Bahagian Umno Cawangan Bukit Katil, Melaka.

“Saya dibesarkan dalam keluarga politik. Saya nampak politik itu adalah kuasa. Saya tak perlukan kuasa. Saya rasa kalau saya tak ceburi dunia politik pun tapi atas nama sebagai anak seni, saya masih lagi boleh berbakti pada masyarakat dengan cara saya sendiri. Jadi biarlah saya terus saya jadi anak seni.”

“Dah 30 tahun ayah saya ceburi dunia politik. Pada saya, saya melihat bapa saya seorang pejuang bangsa. Saya harap dia berjaya menyandang jawatan itu”, katanya lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive