Monday 7 October 2013

Ahmad Mukhriz Calon Pelapis UMNO Masa Kini #Mukhriz4Exco



Sudah tiba masanya para pemimpin pelapis Pemuda UMNO secara beransur-ansur mengambil alih tampuk kepimpinan Negara kini. Bermula dengan pemilihan bulan depan, UMNO perlu memastikan usaha meremajakan parti keramat ini suatu realiti dan bukan omongan kosong semata-mata. Mana tahu, mungkin dengan barisan kepimpinan muda yang menerajui UMNO nanti, majoriti 2/3 akan sekali lagi milik kita?

Istilah anak emas diamalkan oleh YAB sehinggakan mengharapkan lantikan semata-mata sedangkan calon ini juga saling berusaha bersaing dengan calon yang lain dalam kancah pemilihan exco Pemuda UMNO Pusat kali ini.


Kepada usaha untuk memperkenalkan calon-calon yang bertanding dalam pemilihan kali ini adalah sebagai satu tanda sokongan kami kepada usaha meremajakan UMNO kembali. Namun apa yang lebih penting, kami ingin mengambil kesempatan untuk memperkenalkan barisan kepimpinan muda berkualiti yang ada dalam UMNO kepada semua, bagi menafikan tohmahan pihak lawan bahawa UMNO kini tenat dan ketandusan pemimpin pelapis. Anda semua boleh nilaikan sendiri bukan? Salah seorangnya ialah Datuk Ahmad Mukhriz Ahmad Fuad merupakan calon Exco Pemuda UMNO Pusat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive